07 August 2013

Си беше еднаш на Дивиот Запад

НАПОМЕНА: Статијата содржи експлицитно сексуално вознемирувачки содржини, кои не се препорачливи за лица помали од 18 години. Неопходен е надзор од родител/старател.
Лежам Љубанишча на плажа и се печам ко белвица во лимон на сонцено, го глеам сатов и си велам: „12 немат, 8 ќе ме фатит дур појдам дома, сигурно ќе се исколет денес на форумон”. Иако мислев дека ќе имаме уште една досадна ко мува на лајно сезона, сепак јубилејната 30-ка за нас ќе завршит релативно интересно, барем за тие ко мене.

Наместо трета среќа за македонскиве гејм мастери, испадна да ти била трета несреќа. Ај претходните двајца смртно настрадаа во борбата за македонскиот идентитет (не за друго, то е мејнстрим во Македонија... изминативе неколку века), но третиов испадна ко вонбрачно дете на Јохан во Македонија, па сеа сите го нејќет. Шо ќе му прајш, не е тој крив, не почна со него приказната.

Веројатно сме единствената држава на ХТ кај шо уредник е странски државјанин, поконкретно Србин, шо немат појма од македонски, ама еј - немат да напвам пак за то, не се плашите. Не е ни тој крив, така испаднало, бил во Охрид на одмор (а кој не бил?), па не можел да издржит и збучил еден тим. Шо ќе му прајш, дете, ај убеди го да почекат. Додека јас, како шо ми се обрати darkjesus на форум, дробев ко празна воденица за српскиот јазик и скокав ко прле пред магаре, Aleksandar го сфати то дека е нечија игра (пошо веројатно е феномен на балканов денешно време да мислиш со сопствен мозок), па ме нарече квазипатриот, а dadimo пак рече дека ете така во моментот ми светнало да ја покажам својата малодушност и своето малограѓанство. После то објаснав дека можда ќе се појавам утре со некој тим којшо под некоја чудна околност ќе станит тим на мој брачед од Бугарија?!?, и сеа батево било на одмор во Охрид, дознават за ХТ, прајт тим и ќе причат Бугарски на форум, ме сфаќаш? Ама тој е од 2004 и сите ја знајме ситуацијата! Е добро де, овај е од 2013 и шо? Брачедов сакат на Бугарски да причат, и шо сеа?

Шо кур да се замараш? Ни то не запали кај луѓево и испадна дека стварно сум скокал ко прле пред магаре, па го послушав dadimo којшо во сочуство со Aleksandar рече дека можда чоекот ќе се покаел шо отворил тим кај нас?!?, а ете ние важиме за гостопримлива и пријателска земја (кај шо стално ги плукаме нашите, а им ги лижиме на останатите). Така и јас се решив да преминам на страната на лижачите, бидејќи таму ме прифатија ко нормален, ме гледет со насмевка и уживам во секој момент од то, па ете сега си разменвиме постови на форум со Aleksandar, тој ми дават поддршка за блогов, се со цел да ја покажам својата граѓанска големина.

Туку доста за него, пред некое време добивме нов член во ХТ екипава, случајност или не (нека ве платат да размислите за да не испадните кретени со сопствено мислење, за без пари!!!) тој му е другар на Бушав, и стана еден од преведувачите. Е сеа, не дека се замарам за негоjот приватен живот, ама се прашвам со минималниов мозок шо го имам, колку реченици (зборој) да имат преведено чоеков во 3 сабајле? Или 5 сабајле? И то на три дена.

Ама глеам поубо, веќе имал време да напрајт втор тим (нели поради благодетот на платинумскиот супортер што му го поклони другар му), и која коинциденција, тимов му се викат Карл Маркс. И ај сеа? Ме влечит за јазик триста зборој да кажам, комунизам, диктатура (нели и то е мејнстрим кај нас), ова, она, ама си вељам, можда е у иностранство на арбајтен чоеков, таму можда нормално време е то за логирвење, шо знајш. Ама не е ни тој крив, глеам никој не се замарат, па си велам: Шо кур да се замараш?

И ти велам, муабетов ми беше за Бушав. Наводно наместил утакмица сиротиот. Ама види друже, не дека му е гајле на некого за утакмицата, туку сакет да го тргнет чоекот. Да ти кажам право и јас сакам, ми збогтиса веќе. Ама шо дека? Шо кур да се замараш? Чоекот имат развиено титанско, натприродно, божествено чувство за игнорирање на сите лица на форумон којшо тој на секои три дена го модерират. То ти е страшен судир на интереси. Уствари зависит од кај глеаш, ако глеаш од анусот можда не изглеат толку страшно, ама однапред богами... Тој немат намера сам да ја прекинит голготава, чунки знајт дека никој за ништо не се замарат, или како шо рекол Akademik: „shit happens, и ние мораме да се носиме со то”. Епа Бушав брату, со заедница каква шо можит само да се посакат, ти ветувам дека ние и понатаму ќе продолжиме искрено, храбро и достоинствено да ги јајме лајната и да ги лижиме мадињата, а ти продолжи да си бучиш во благодетите на бесплатниот платинумски супортер и ич не бери гајле.

Туку доста е и за него, ми се скрваја очиве, само не знам али од сонцево, али од нешо друго. Во меѓувреме квазипатриотот со магарешки мозок продолжвит малодушно и малограѓански да дробит ко празна воденица за да се напрајт првиот прирачник за Hattrick почетници на македонски јазик (сите заслуги за искрената работа и поддршка ги добиват minskj) којшо ќе им помогнит на сите оние корисници шо никогаш не успеале да се регистрирет, пошо Hattrick пропаднал.

Туку се заборајв на плажава, да си ги соберам пљачкиве и да бегам дур не ме имат стемнато. Со деца маштејнца не се сркат. Се читаме во наредна прилика.

Статијата нема за цел да повреди нечии чувства или интереси, туку да покажи дека лебот, маслото и нафтата поскапија, а платите останаа исти.

0 коментари:

Post a Comment